ZANIMANJE: STOLAR
Trajanje obrazovanja: 3 godine – klasični obrt
STABLO
– sastavni dio PRIRODE – njena MLADOST, PLODNOST i RODNOST,
njezina PLUĆA, a bez zraka ne bi bilo ŽIVOTA!
Sastavni dio ČOVJEKOVA ŽIVOTA – mjesto za počinak i okrjepu…
DRVO
– gotovi prirodni materijal – dovoljno ga je bilo uzeti i upotrijebiti!
– prvi ogrjev, oružje, oruđe, i pribor, prvi materijal za građenje nastambi, plovila…
I danas, uz sav napredak i razvoj, svi segmenti čovjekova života nezamislivi su bez DRVA!
Taj plemeniti materijal u rukama se MAJSTORA pretvara u DJELO.
Zato su zanatska zanimanja lijepa – svakom od VAS nude široke mogućnosti OPREDMEĆENJA ZAMISLI, a to je USPJEH koji svakog čovjeka usrećuje – čini ga ZADOVOLJNIM, PONOSNIM i USPJEŠNIM U ŽIVOTU.
Drvo kao MATERIJAL-SIROVINA, temelj je mnogobrojnih proizvodnih procesa i zanata, no STOLARSTVO, nastalo prema stolu – simbolu obitelji, doma, blagovanja, svetosti, ostaje najprisutnija oblast uporabe drva i u životu suvremenog čovjeka.
Srednja škola “August Šenoa” Garešnica jedina na području Bjelovarsko-bilogorske županije obrazuje stolare i pruža mogućnost kvalitetnog smještaja u Učeničkom domu.
NASTAVNI PLAN
Redni br. | NASTAVNI PREDMET | Tjedni broj sati | ||
1. r. | 2. r. | 3. r. | ||
I. | ZAJEDNIČKI DIO | |||
1. | Hrvatski jezik | 3 | 3 | 3 |
2. | Strani jezik | 2 | 2 | 2 |
3. | Povijest | 2 | – | – |
4. | Vjeronauk / Etika | 1 | 1 | 1 |
5. | Politika i gospodarstvo | – | 2 | – |
6. | Tjelesna i zdravstvena kultura | 2 | 2 | 2 |
7. | Matematika | 2 | 2 | 2 |
UKUPNO | 12 | 12 | 10 | |
II. | POSEBNI STRUČNI DIO | |||
8. | Poznavanje materijala | 2 | 2 | – |
9. | Strojevi i uređaji | 1 | 1 | 2 |
10. | Konstrukcije | 1 | 2 | 3 |
11. | Tehnologija proizvodnje | 1 | 2 | 3 |
12. | Praktična nastava | 16 | 16 | 16 |
UKUPNO STRUČNI DIO | 21 | 23 | 24 | |
S V E U K U P N O | 33 | 35 | 34 | |
STRUČNA PRAKSA | 180 | 180 | 401) |
1) Sati za završni ispit.
Na kraju srednjoškolskog obrazovanja učenik dobiva svjedodžbu o završnom radu.
Jedan dio praktične nastave obavlja se u novoopremljenoj školskoj radionici, a drugi dio kod obrtnika, malih i velikih poduzetnika.